مسئولیت های کارشناس بازاریاب روانشناسی
انجام تحقیقات بازار برای یافتن پاسخ در مورد نیازهای مصرف کننده، عادات و روندها
طوفان فکری و توسعه ایده ها برای کمپین های بازاریابی خلاق
کمک به فعالیتهای بازاریابی برونگرا یا ورودی با نشان دادن تخصص در زمینههای مختلف (توسعه و بهینهسازی محتوا، تبلیغات، برنامهریزی رویدادها و غیره)
شرح شغل متخصص بازاریابی
یک متخصص بازاریابی باید حرفه ای شایسته باشد که بتواند روندهای رفتار مصرف کننده را درک کند و ایده های خلاقانه تولید کند. همچنین باید در مفاهیم، اصول و تاکتیک های بازاریابی تخصصی به خوبی مسلط باشید
هدف ارائه برنامه های بازاریابی موثر است که به شهرت و رشد ما کمک می کند
مسئولیت ها
تحقیقات بازار را برای یافتن پاسخ هایی در مورد نیازها، عادات و روندهای مصرف کننده انجام دهید
ایده هایی برای کمپین های بازاریابی خلاق ایجاد کنید
با نشان دادن تخصص در زمینههای مختلف (توسعه و بهینهسازی محتوا، تبلیغات، برنامهریزی رویدادها و غیره) به فعالیتهای بازاریابی برونگرا یا ورودی کمک کنید
برای اجرای رویدادها و کمپین های تبلیغاتی با فروشندگان خارجی ارتباط برقرار کنید
برای هماهنگ کردن آگاهی از برند و تلاشهای بازاریابی با بازاریابی و سایر متخصصان همکاری کنید
برنامه ریزی و اجرای ابتکارات برای دستیابی به مخاطب هدف از طریق کانال های مناسب (رسانه های اجتماعی، ایمیل، تلویزیون و غیره)
کمک به تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی (نتایج کمپین، نرخ تبدیل، ترافیک و غیره) برای کمک به شکل دادن به استراتژی های بازاریابی آینده
وظایف فردی یک طرح بازاریابی را طبق محول شده انجام دهید
الزامات و مهارت ها
تجربه ثابت شده به عنوان متخصص بازاریابی یا نقش مشابه
درک کامل عناصر بازاریابی (از جمله بازاریابی سنتی و دیجیتال مانند SEO / رسانه های اجتماعی و غیره) و روش های تحقیق بازار
تجربه قابل مشاهده در تجزیه و تحلیل داده ها و ابزارهای بازاریابی
مهارت های کامپیوتری قوی، از جمله MS Office، نرم افزار بازاریابی (Adobe Creative Suite و CRM) و برنامه های کاربردی (تحلیل وب، Google Adwords و غیره)
دانش HTML، CSS و ابزارهای توسعه وب (به عنوان مثال Dreamweaver) مورد نظر است
به خوبی سازماندهی شده و جزئیات گرا
مهارت های ارتباطی و نوشتاری فوق العاده
آگاهی تجاری با ذهن خلاق همکاری می کند
کارشناسی / کارشناسی در بازاریابی، ارتباطات یا معادل آن
سوالات متداول
یک متخصص بازاریابی چه کاری انجام می دهد؟
یک متخصص بازاریابی مسئول ایجاد کمپین های تبلیغاتی، استراتژی های قیمت گذاری و هدف قرار دادن داده های جمعیت شناختی مخاطبان هدف خود است. آنها با تیم های بازاریابی در شرکت ها کار می کنند تا از طریق آگاهی بیشتر در مورد آنچه ارائه می دهند به موفقیت برسند
وظایف و مسئولیت های یک متخصص بازاریابی چیست؟
یک متخصص بازاریابی در مورد رقبا برای ایده هایی در مورد بهبود محصولات یا خدمات خود برای جذب مشتریان بیشتر تحقیق می کند! مشخص کردن مخاطبان هدف یک شرکت بر اساس تحقیقات قبلی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که افراد مناسب هنگام مرور وب سایت خود آنچه را که می خواهند می بینند
یک متخصص بازاریابی خوب چیست؟
داشتن تجربه مرتبط یا اشتیاق به صنعت ضروری است. فرد بازاریابی باید محصولات/خدماتی را که سعی در فروش آنها دارد کاملاً درک کند و دوست داشته باشد و درک قوی از بازاریابی و فرآیندهای تجاری داشته باشد
یک متخصص بازاریابی با چه کسانی کار می کند؟
متخصصان بازاریابی اغلب با تیم های فروش برای برنامه ریزی و اجرای کمپین های تبلیغاتی همکاری می کنند